Dag 7 Vergeten berichtje - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 7 Vergeten berichtje - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 7 Vergeten berichtje

Door: Diyou en Noelle

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

14 Maart 2011 | Haïti, Port-au-Prince

En niet te vergeten willen we ook nog alle mensen bedanken die ons koffers vol spulletjes hebben meegegeven...(tandenborstels,tandpasta's, kleding, pennen, dekens, stickers, vouwblaadjes, spekjes etc...We hebben alles uit kunnen delen en iedereen was er heel erg blij mee!!!

Dankjewel alle klasgenootjes en leerkrachten van Guy en Maniela!!!

En speciaal voor Elly en Agnes, bedankt dat jullie Guy zo goed hebben voorbereid op deze indrukwekkende reis!!!Het gaat hem zeker lukken om dit een plekje te geven.

• 14 Maart 2011 - 07:12

Anita Geuze:

Hoi

Fijn om te lezen dat er nog zoveel mensen zijn met het hart op de goede plek!
    Goede vlucht!

• 14 Maart 2011 - 07:14

Willemien:

Jullie ook bedankt dat we met jullie verhalen en foto"s dit hebben kunnen meemaken.Dit was een reis om nooit meer te vergeten.Goede terugreis en wij zijn blij als jullie weer terug zijn.
    Dikke kus aan iedereen .
    Willemien Wil Nick en Kelly.

• 14 Maart 2011 - 08:05

Fransje:

Goede terugreis!!
    Ik zal blij zijn als jullie weer op Nederlandse bodem zijn!
    Tot morgen!

liefs fransje

• 14 Maart 2011 - 08:14

Groep 8-ctie!:

we zijn er stil van zo mooi was het...
    we zijn erg blij dat je je moeder hebt gezien en ook voor je zusje,ook al begrijpt zij het minder goed. iedereen heeft tranen in zijn ogen.
    :hugging:
    rust goed uit!
    groetjes groep 8-ctie

• 14 Maart 2011 - 09:31

Lean Rachmat:

We hebben genoten van jullie verslagen en de mooie foto's.
    Goede thuisreis en lieve grt.van ons allemaal.dikke kus XXX

• 14 Maart 2011 - 09:39

Riky Lamerikx:

Hoi.
    Ik heb eergisteren pas doorgekregen hoe ik jullie reis kan volgen maar zoals jullie weten hebben wij regelmatig aan jullie gedacht. over hoe prachtig maar ook hoe emotioneel deze reis voor jullie allemaal is. Ik neem mijn petje met veel respect voor jullie af. Prachtig dat er nog zulke mensen zoals jullie bestaan. Als jullie terug zijn maken we wel een afspraak om alles eens door te kallen. Heel veel liefs van ons uit de keurmeesterlaan.
    Riky, Frans, Chantal en Danielle

• 14 Maart 2011 - 10:51

Mia Robben!!!:

Lieve schatten, namens frans&mij een goede en veilige terug reis, en tot snel wederziens.
    Liegs en groetjes van onaXXXXXXXX

• 14 Maart 2011 - 11:11

Simone:

Wat fijn dat de tweede ontmoeting met de familie van Maniela ook goed is gegaan. Prachtige foto's!

Jullie bedankt dat we met jullie mee mochten reizen door middel van deze geweldige verslagen en mooie foto's!

Een heel bijzondere week gehad en een hele goede en veilige reis terug!

Rust maar goed uit!

Liefs, Simone

• 14 Maart 2011 - 12:28

Anniek Gelissen:

Lieve allemaal.

Wat fantastisch dat jullie iedereen via deze site hebben laten weten hoe belangrijk en mooi deze reis voor jullie is geweest. Prachtige foto's!!
    Ik ben heel blij voor Guy en Maniela dat ze hun familie hebben kunnen ontmoeten! Zo mooi!
    Goede reis terug naar Nederland.

Liefs Anniek

• 14 Maart 2011 - 14:43

Yvonne:

Ik wens jullie alvast een hele voorspoedige reis! Het afscheid van Haiti zal vast niet meevallen.

Groetjes,
    Yvonne

• 14 Maart 2011 - 16:33

Cindy Robben:

Een hele goede reis gewenst.
    Vond het heel bijzonder om jullie verhaal zo te mogen volgen!

• 14 Maart 2011 - 18:10

De Jong(etjes):

lieve schatjes,

Helaas zit het er al weer op, en moeten jullie weer die vermoeiende reis maken.
    Wij wensen jullie een hele goede reis, en doe voorzichtig.
    We spreken elkaar heel snel.
    Laaf you !!!
    Nicole, Joost, Fleur & Roos

• 14 Maart 2011 - 18:14

Kelly:

He allemaal,

Sterkte met het afscheid nemen van het mooie land Haiti.
    Fijne vliegreis :)

xxx

• 14 Maart 2011 - 18:36

Kimberly:

Hoi allemaal,

Ben weer helemaal up to date :D
    (Sorry Diyou, had niet verwacht dat jij elke dag een verhaaltje zou typen :P )
    Geweldig om jullie verhalen te lezen en al die verschrikkelijk mooie foto's te zien :)
    Ik hoop dat jullie mooie ervaringen en herinneringen hebben opgedaan :)
    Kan niet wachten om ze te horen..

Dus Diyou, dat wordt een afspraakje op een terrasje maken :P

Groetjes,

Kimberly

• 14 Maart 2011 - 20:39

Theo En Rina:

Wat heb ik genoten van jullie verslagen en de geweldige foto's,bedankt lieve luitjes!!!!
    Een goede terugreis

• 14 Maart 2011 - 21:40

Mia Robben:

Ik zag net dat ik wel wat tik foutjes heb gemaakt dus overnieuw!!!
    Ik weet niet of jullie al begonnen zijn aan de zeer lange en vermoeiende terugreis, maar de kaarsjes branden voor jullie, een hele velige terugreis.
    Met liefs & Groetjes van jullie liefhebbende familie Robben XXXX

• 15 Maart 2011 - 11:14

Piet Dijkhuizen:

fijn dat jullie die ervaring hebben mogen meemaken. Emotionele momenten, momenten van machteloosheid, maar ook momenten van dankbaarheid. deze ervaring neemt niemand jullie meer af. Het mogen ontmoeten, zien en ruiken van dat wat Haiti is zal zeker onwisbaar in jullie geheugen staan. " Haiti ik zal je nooit vergeten" was een titel van een boek die ook voor jullie van toepassing is. Straks thuis als je alles overdenkt en de veelheid van jullie ervaringen de reveu laten passeren zal je de reis zeker opnieuw beleven.
    Fijn dat we zo met jullie e.e.a. mochten mee beleven door middel van jullie verslag. Heel hartelijk dank daarvoor.
    hartelijke groet Piet Dijkhuizen

• 15 Maart 2011 - 15:26

Dinie Verheijden:

Hallo allemaal,
    Ik heb gisteren van Mia jullie link gekregen naar deze site. Ik heb het verhaal met ontroering gelezen! Fijn dat jullie dit mee mogen maken!
    We zullen er misschien van Diyou nog veel over horen als we haar zien.
    Een goede terugreis gewenst!
    Hartelijke groet, Dinie

• 15 Maart 2011 - 19:17

Joost:

Welkom Thuis!!!!!!!!!

• 15 Maart 2011 - 20:10

Jeannette Hendriks:

Hallo allemaal,ik heb net al jullie reisverslagen gelezen en de super mooie foto"s. Ben zelf twee dagen terug uit Gambia en heb daar ook veel gezien van wat jullie schrijven. Bezoek gebracht aan een schooltje en de familie van onze gids dit maakt veel emoties los.Nog fijne dagen rust lekker uit, dikke kus voor Maniela en tot maandag.

Liefs Jeannette

• 16 Maart 2011 - 20:10

Evie:

Sorry voor de late reactie, maar we waren zelf ook op vakantie. Wat een schitterende fotos. Het zal een hele ervaring zijn geweest! We waren allemaal wel even stil van allen fotos en verhalen, we hebben ze als nog gelezen!

Groetjes Evie xxxx

• 16 Maart 2011 - 20:11

Evie:

Maniela bij deze nog een extra kus voor jou! xxxx

• 16 Maart 2011 - 20:17

Fam OpHey:

Lieve mensen
    Wat een belevenis, we hadden tranen in de ogen toen we jullie reisverslagen lazen. We waren zelf ook op vakantie dus we konden niet eerder reageren, dus bij deze. Het zal wel een emotionele gebeurtenis zijn geweest. We hopen jullie snel te zien zodat we de verhalen van de eerste hand kunnen horenGroetjes en liefs van ons allen xxxxx

• 02 April 2011 - 20:07

ErwinMirjamFenneNele:

We hebben na de open dag van de Odaschool meteen jullie site bekeken.
    Om stil van te worden. Ontzettend mooi de foto's van Guy en Maniela met hun moeders. Maar wat een geluk dat ze jullie terecht zijn gekomen. Geweldig dat jullie dit met z'n allen oppakken.