Weer thuis!!! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Weer thuis!!! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!

Door: Familie van Thuijl

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

15 Maart 2011 | Haïti, Port-au-Prince

Hallo allemaal

We zijn na 22 uur reizen weer veilig thuis aangekomen in Nederland.
Het was een vermoeiende terugreis vooral omdat het moeilijk was om de families en het land achter te laten.
Haiti heeft onze harten gestolen.
Bij thuiskomst stonden er een heleboel mooie kaarten en bloemen. Dit was erg fijn om zo thuis te komen.
Dankjewel allemaal!
We gaan nu lekker uitrusten en samen als gezin nagenieten van de mooie film en indrukwekkende foto's.

We gaan de families steunen en zullen over een aantal jaren zeker terug gaan!

Nogmaals bedankt iedereen!

• 15 Maart 2011 - 20:05

Familie Meijer:

WELKOM THUIS!

Ik ga jullie volgende week even bellen. Kom eerst maar even bij van alle indrukken , emoties en de vermoeiende reis.

Liefs, van ons allemaal vanaf Terschelling

• 15 Maart 2011 - 20:05

Lotte Sijbers:

Wat fijn om te horen dat jullie veilig thuis zijn gekomen!
    Rust allemaal lekker uit!

xxx lotte

• 15 Maart 2011 - 20:07

Harriët Luiten:

Welkom terug!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie gezond terug zijn! Wat een ervaringen, ik weet precies wat jullie voelen!!! Ook wij gaan elke zoveel jaar terug om ze te ontmoeten en hebben nu ook een organisatie gevonden die helpt om ze ( financieel) te kunnen steunen. Sterkte met het verwerken van alle ervaringen en het weer wennen aan ons luxe landje!!! Liefs, Harriët

• 15 Maart 2011 - 20:17

Ilse:

welkom thuis! xxxx

• 15 Maart 2011 - 20:20

Kiki:

Ik ben net terug van 4 dagen Madrid en heb de verslagen vanaf vrijdag gelezen. Het raakt mij verschrikkelijk om dit te lezen. Ik vind het super wat jullie gedaan hebben en doen en vind het ook heel fijn voor Guy en Maniela dat zij hun familie hebben kunnen ontmoeten.

Ik kan me voorstellen dat het afscheid heel zwaar moet zijn geweest en ook het zien van al die armoede en ellende moet heel heftig zijn. Dit zal zeker voor altijd in jullie gedachte blijven.

Kom maar eens goed bij, de aankomende dagen en laat alles maar eens bezinken. Het zal niet meevallen.

Ik ben in ieder geval blij dat jullie weer veilig en goed in Weert zijn aangekomen.

Bedankt dat jullie ons hebben laten meedelen met jullie ervaringen en belevenissen en mochten jullie weer gaan de tandenborstels en tandpasta's staan klaar.

Lfs ook namens Bas,

Kiki

• 15 Maart 2011 - 20:26

Auke:

Hallo!

Wat fijn om te horen dat jullie weer thuis zijn na deze indrukwekkende reis. Ik heb iedere keer met smart gewacht op de volgende verhalen en foto's, wat een ervaring zeg. En wat een mooie foto's! Geniet ervan en als jullie weer gaan dan wil ik heel graag ook een steentje bijdragen!

Groetjes, Auke

• 15 Maart 2011 - 20:59

Elly Kuijpers:

Wij gunnen jullie nog een paar fijne dagen om na te genieten, maar, helaas voor jullie, staan wij maandagmorgen weer voor de deur.

• 15 Maart 2011 - 21:02

Anita Geuze:

welkom thuis lieve mensen!
    fijn te horen dat het goed is,heel dubbel,het blij zijn van het thuis komen en het verwerken wat je achterlaat.Fijn dat jullie de families kunnen steunen,wij zijn zoekende naar de familie van peterson,we hopen ze in de toekomst ook te kunnen steunen.
    gr van ons allen

• 15 Maart 2011 - 21:02

Mia Robben:

Wij zijn heel erg dankbaar en blij dat jullie weer veilig thuis zij.
    Ga maar lekker vroeg naar bedje, en laat jullie hoofdje maar lekker uitrusten, we spreken elkaar!!!
    En Diyou ik kan niet wachten om je weer in mijn armen te sluiten!!!!!
    Liefs en groetjes Frans&Mia

• 15 Maart 2011 - 23:57

Marijke En Lenie:

Heerlijk voor jullie om weer thuis te zijn, ook al zal voor jullie Haïti nu ook als thuis ervaren worden. Een vriend zei mij toen hij terug was uit Haïti: Er is een leven voor Haïti en een leven na Haïti ... Ik hoor van iedereen dat het zo is, het is nooit meer het zelfde.
    Geniet van de goede dingen en zie de moeilijke dingen, ook al geeft het enorm veel emoties, emoties kunnen zwaar zijn, toch zijn zij tegelijkertijd prachtig! Heel veel liefs en een kus voor Maniela en Guyberli, Lenie en Marijke. www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl

• 16 Maart 2011 - 06:47

De Jong(etjes):

hoi lieverds,

We hebben elkaar al gesproken maar wilde toch nog even zeggen dat we blij zijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Nu lekker uitrusten en bijkomen van alle indrukken.
    We zien elkaar heel snel, en we zijn ontzettend benieuwd naar alle verhalen, foto's en film.

laaf you !!! Nicole, Joost, Fleur & Roos

• 16 Maart 2011 - 07:40

Lia De Jong (Oma Fle:

En dan nu eerst maar eens uitslapen en de film keer op keer in je hoofd en op het doek af laten draaien.
    Geniet ervan1

• 16 Maart 2011 - 10:28

Agnes:

Lieve familie, lieve Guy, dank jullie wel dat ik jullie mocht volgen op deze bijzondere en emotionele reis. Nu is de tijd van wennen en verwerken aangebroken. Deze ervaringen zullen jullie nooit vergeten en als jullie de families dan ook daadwerkelijk kunnen ondersteunen, zal dat hen en jullie goed doen. Guy en Gerrie, komen jullie een keer vertellen hoe het was bij mij op de praktijk?
    Liefs, Agnes

• 16 Maart 2011 - 11:35

Margriet:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, en ja ik kan me voorstellen dat het afscheid heel zwaar moet zijn geweest. Maar de herrinneringen zullen voor altijd bij jullie blijven. Hier kom je ook nooit over uit gepraat.

Groetjes van Margriet

• 16 Maart 2011 - 14:31

Familie Wienbeck:

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn en een warm welkom hadden!! Nu lekker uitrusten en nagenieten. Groetjes Patrick, Bianca, Demi, Laura en Sem

• 16 Maart 2011 - 14:49

Hey Guy :

fijne reis gehad in de vakantie? ik heb een fijne vakantie gehad! we zijn naar de efteling geweest. en raad eens............................................................................... we zijn er blijven slapen echt kijgaaf

de wobbeltjes van Tymo je beste vriend

p.s wanneer kom je weer op msn??????
    je bent er al heel lang niet op. waarooooooom?????????????

• 16 Maart 2011 - 15:44

Simone:

Fijn om te horen dat jullie veilig thuis zijn gekomen!
    Rust maar goed uit van de vermoeiende reis en alle indrukken.
    En nu natuurlijk genieten van alle foto's en de film.

Liefs, Simone

• 16 Maart 2011 - 17:52

Ton Van Der Smit:

Dag Diyou en familie,
    wat een bijzondere, mooie en ook aangrijpende foto's en verhalen. Ik wens jullie een allemaal een "goede landing" in ons land en "normale" wereld.
    Heel veel liefde groeten uit Barneveld.
    PS Diyou volgens Neil ben je een kanjer !!!!

• 16 Maart 2011 - 20:05

Familie Koole:

Hoi lieve mensen,

fijn om te horen dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Wat moet er allemaal door jullie hoofden spelen? Blijdschap, verdriet, verbazing, dankbaarheid en nog veel meer heftige emoties. Neem de tijd om dit allemaal te laten bezinken en een plaatsje te geven in jullie harten. We verheugen ons op volgende week zaterdag om jullie te knuffelen en de verhalen te horen. Xander mist Guy ook heel erg en hoopt snel weer met hem te kunnen afspreken :)

Rust lekker uit en tot gauw
    Liefs Patricia, Peter, Xander & Merlijn

• 17 Maart 2011 - 17:56

Willemien:

Fijn dat jullie weer thuis zijn.Maar het afscheid zal behoorlijk zwaar zijn geweest.Jullie hebben wel weer een Haiti familie erbij.Ik ben Trots op jullie.

Tot maandag.
    Willemien

• 17 Maart 2011 - 20:36

Madeleine:

Hallo allemaal,

Wat een indrukwekkend verslag en foto's. Fijn dat jullie weer thuis zijn met een super ervaring erbij.
    Guy wat een mooie foto staat er van jou op. Kom je gauw nog eens aan? Grt en tot horens Madeleine

• 19 Maart 2011 - 20:46

Ruud En Steffie:

Omdat we zelf weg zijn geweest hebben we nu pas jullie belevenissen gelezen. Wat moet dit een emotionele en tegelijkertijd geweldige ervaring voor jullie allemaal zijn geweest. Diep respect!

• 09 Juli 2011 - 08:30

Suzanne En Corne:

In een ruk alles gelezen en met tranen in de ogen naar de foto's gekeken.....

Wat een ervaring....kippenvel....

Wij vinden jullie een FANTASTISCH gezin!!!!!

Fijne vakantie,
    En een super bruiloft!!!!
    Smakkerd!!!
    Corne, suzanne, fauve, maxim, lola en valentijn.