Dag 8 donderdag - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 8 donderdag - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 8 donderdag

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

15 Februari 2013 | Haïti, Mirebalais

Het was een rustige dag vandaag.
We zijn de hele dag met opa bezig geweest.
Vena en Ans zijn vandaag en morgen weg om wat projecten te bezoeken, we missen ze na een uur al!!!!!!! Ze zijn heel lief voor ons

We willen iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes het geeft ons veel steun!!

Morgen gaan we nog een keertje naar Mirebalais in het huisje waar ik nu zou wonen. morgen als we terug zijn maak een verslag.

• 15 Februari 2013 - 17:39

Anita Geuze:

Heel veel sterkte en wat fijn dat er zo'n lieve mensen rond jullie heen zijn!!

• 15 Februari 2013 - 21:53

Mons En Diny:

Een goeie reis naar huis.
    Gun julie zelf de nodige rust; er zal nog veel van jullie gevraagd worden!
    Sterkte. Wij denken aan jullie!
    Mons en Diny

• 16 Februari 2013 - 09:42

Frans&Mia Robben:

Lieve Manfred,Gerrie Guy en Maniela XXXX
    Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij heel erg met jullie meeleven, en hopen dat we elkaar gauw weer zien, om jullie te knuffelen, rustige dag, er komen nu vast heel veel emotie's los, wij wensen jullie sterkte en een voorspoedige terugreis, tot snel XXXXXX Frans&Mia Robben.