Een berichtje tussendoor... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Een berichtje tussendoor... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Een berichtje tussendoor...

Door: Diyou

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

05 Maart 2014 | Haïti, Port-au-Prince

Lieve allemaal,

Graag willen we een nieuw begin voor Francois!!!

We willen jullie vragen om een (kleine) bijdrage voor het nieuwe bestaan van Francois. Elke bijdrage is welkom!
We willen hem in laten schrijven op school, een bed kopen, kleding en schoenen.
In Haiti moeten we het schoolgeld een jaar vooruit betalen.
Heel graag willen we dit alles regelen voordat we weer naar Nederland vliegen.
Alvast bedankt en heel veel liefs van ons xxx

Rekeningnummer Rabobank
16.69.50.416
tnv: G. van Thuijl
Omschrijving: Bijdrage Francois

• 05 Maart 2014 - 16:23

Anita:

hoi ik wil ook wel eem bedrag je sponseren.maar wil een nr hebben waarop ik wat kan overmaken gr anita geuze en fam

• 05 Maart 2014 - 16:24

Anita:

och stom...nu zie ik het

• 05 Maart 2014 - 16:42

Evie OpHey:

Lieve allemaal,

Wat een prachtige verhalen, krijg er gewoon kippenvel van. Het word zo mooi beschreven net of ik er gewoon bij ben.
    Met veel respect en liefde lees ik de verhalen.

En natuurlijk ga ik direct wat overmaken.

Liefs xxx voor iedereen, omdat jullie allemaal geweldig zijn!

• 05 Maart 2014 - 18:16

Joyce Jacobs:

Wij hebben zojuist een bedrag overgemaakt!

Groetjes,
    David, Joyce, Keano, Beau-Nando en Pim Jacobs

• 05 Maart 2014 - 19:29

Frans&Mia Robben :

We helpen graag mee,
    alle kleine beetjes maken een groot verschil.
    Succes !!!!!xxxxx❤❤❤

• 05 Maart 2014 - 19:39

Jan En Heidi:

Wij hebben een bedrag overgemaakt en ook namens oma van thuyl.

• 05 Maart 2014 - 21:17

Miranda Meijer:

Dag lieve mensen, wat weer een bijzondere verhalen en avonturen.
    Ik heb zojuist een bedrag gestort voor een fijne start onder jullie hoede voor Francois. Alle vertrouwen in jullie en wat een mooi mannetje. Wij wensen jullie veel wijsheid en fijne momenten bij de familie van guy en maniella. En graag helpen wij mee aan een bestaan voor Francois. Liefs, xx albert, miranda en de kinderen.

• 05 Maart 2014 - 21:22

Celester Reijnart:

Lieve Fransje en Diyou,
    Na het lezen van jullie verhalen heb ik direct geld overgemaakt voor de kleine man Francois! Wat zijn jullie toch helden! Sterkte maar ook veel plezier en mooie momenten gewenst!! x

• 05 Maart 2014 - 21:25

Diny En Mons:

Geen woorden voor! Wat een reis en wat zijn de mensen die jullie daar ontmoeten "bofferds". Ga nu meteen wat overmaken.
    Liefs.
    Mons en Diny

• 05 Maart 2014 - 22:21

Harriët Luiten:

Op mijn bijdrage kunnen jullie rekenen!!! Mijn complimenten voor jullie daadkrachtig optreden!!! Veel liefs!

• 05 Maart 2014 - 22:30

Theo En Rina:

Hallo lieve luitjes,

Graag dragen wij ons "steentje " bij voor een nieuwe start in François z'n leven.
    Het is in een woord geweldig zoals jullie met de hele situatie omgaan,jullie zijn kanjers!!!!
    Veel sterkte met alles en vergeet niet te genieten........

Lieve groetjes aan allen ,Theo en Rina

• 06 Maart 2014 - 10:47

Joline:

Hee allemaal,

Wat ontzettend mooi om te lezen wat jullie allemaal beleven daar. Prachtig!
    Lijkt me heel dubbel: fijn om zoveel te kunnen betekenen voor de mensen daar, maar ook moeilijk om te zien dat het daar zo arm is. Geluk en verdriet liggen weer eens zo dicht bij elkaar...
    Goed om te horen dat ze allemaal dankbaar zijn voor de kleine dingen.
    Super wat jullie allemaal doen! Petje af!
    Natuurlijk heb ik ook wat overgemaakt voor Francois. Hopen dat het allemaal goedkomt!

Liefs, Joline

• 06 Maart 2014 - 11:13

Celester:

zoals afgesproken:
    Soms kom je verhalen tegen van mensen die de koe bij de hoorns vatten en ECHT het verschil maken! Ze bewandelen een pad die vele van ons niet durven te bewandelen....dus heb jij net zoals ik het lef niet om dit zelf te doen...dan heb je misschien wel het lef om geld over te maken zodat deze lieve mensen kunnen doen waar ze zo goed in zijn!!!!
    (dit verdwijnt tenminste niet in de grote goede doelen pot!!)