Dag 5 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Diyou

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

06 Maart 2014 | Haïti, Port-au-Prince

Allereerst willen we alle lieve mensen bedanken die al geld hebben overgemaakt voor onze kleine Francois. Morgen gaan we alvast op pad voor zijn schoolspullen en kleding.

Een heerlijke rustige dag vandaag. Gewoon lekker bij elkaar geweest en gezwommen. Ook Maniela's mama en zusje zijn even gekomen en hebben met ons meegegeten.
Je ziet haar genieten van Maniela. Het zwemmen vonden ze erg speciaal.
Ook Guy's familie geniet enorm van Guy en van ons.
Wat mooi is om te zien is dat Rose-Andre en Mirlinska veel met elkaar praten en een band aan het opbouwen zijn.

Francois voelt zich happy. Hij speelt, lacht en heeft plezier.
Guy's broers leren hem al veel bij. Hoe hij zijn handen moet wassen na toiletbezoek en voor het eten. Mooi om te zien dat hij er al helemaal bijhoort.
Vandaag kreeg Francois voor het eerst in zijn leven een ijsje na het eten. Hij voelde dat het koud was en bij iedere hap ging hij blazen. De familie van Guy kwam niet meer bij van het lachen. Ook het personeel heeft erg gelachen. Het zag er grappig uit!

Francois rent iedere keer mee als hij ziet dat iemand naar de hotelkamer gaat. Dan kan hij even tv kijken. Je ziet hem genieten van alle 'nieuwe' dingen in zijn leven.

Morgenvroeg om 8 uur gaan we naar het hospital en krijgen we alle uitslagen van alle testen. Hopelijk goed nieuws!!!!

Foto's volgen...

• 06 Maart 2014 - 06:44

Yvonne:

Hi!
    Ik lees nu pas de laatste twee berichtjes. Geweldig wat jullie doen voor François zeg! En natuurlijk ga ik ook wat overmaken aan jullie. Mooi dit!
    Lieve groetjes van Yvonne

• 06 Maart 2014 - 08:54

Sabine, Sander,thym En Tess:

wat zijn jullie toch bijzondere mensen en wat een prachtig ervarin weer
    Na het lezen hebben wij nu net ook een kleine bijdrage gedaan om dit jongentje een betere toekomst te geven! gr van sander sabine thym en tess ( wij zien jullie altijd bij joost en Nicole)

• 06 Maart 2014 - 10:45

Frans&Mia Robben:

Weer een mooi berichtje met mooie Foto's!!,denken heel veel aan jullie.
    Succes met het regelen, en hopen dat er veel mensen met het lot van Francois begaan zijn, en
    hij een nieuw leven tegenmoet kan gaan "Dikke knuffels voor ALLEMAAL"<3Frans&Mia<3

• 06 Maart 2014 - 11:11

Johan, Robertha En Franz:

Hoihoi,

Super om te lezen wat jullie allemaal doen voor die kleine Francois, ik ga dadelijk ook wat overmaken om jullie te helpen hiermee!!!
    Succes met alles en ook genieten he??

Veel liefs van Johan, Robertha en Franz!

• 06 Maart 2014 - 12:06

Agnes:

Hallo! Wat geweldig wat jullie allemaal doen voor de families. Ik was blij met het banknummer, zodat ik ook mijn steentje kan bijdragen. Kijk maar wat jullie met de bijdrage doen (alleen voor François of ook voor de andere families), dat is jullie wel toevertrouwd.
    Heerlijk om jullie weer te volgen en fijn om te lezen dat François zo gemakkelijk opgenomen wordt en er helemaal bij hoort. Liefs, Agnes.

• 06 Maart 2014 - 15:26

Joyce :

Super om op de foto's blije gezichten te zien! Volgens mij is het weer een onvergetelijke reis.
    François mag blij zijn met zo een familie die hem een tweede kans bied. X Joyce

• 06 Maart 2014 - 16:46

Anita Geuze:

wederom genoten van jullie verslag!!Bedankt en alle goeds en liefs van ons!!

• 06 Maart 2014 - 19:15

Rianne:

Wat een mooie foto's!
    Zo fijn om de families bij elkaar te zien!

Denk aan jullie allemaal!

Liefs Rianne