Familie reis Haiti - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Familie reis Haiti - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Familie reis Haiti

Door: Diyou

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

11 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vrienden en alle mensen die geïnteresseerd zijn in onze bijzondere reis.
Het is inmiddels de derde keer dat wij onze families in Haïti gaan bezoeken. Dit keer gaan ook Fransje en ik mee en nemen we onze lieve vrienden Kelly en Willemien met ons mee.

Nooit zal het ons meer loslaten...

Om ze zelf een toekomst te laten opbouwen geven we met een aantal lieve familieleden en vrienden maandelijks een bijdrage. Hiermee kunnen ze onderwijs volgen en hebben ze elke dag te eten.
Om nog meer geld in te zamelen zijn Mama en ik begonnen met het verkopen van Aloë Vera producten. We willen hiermee een project op gaan zetten voor (gehandicapte) kinderen in Haïti.

We hopen dat er nog meer mensen zijn die ons hierbij willen helpen!
We wensen jullie heel veel leesplezier met onze reisverslagen.

Liefs
Diyou

Periode:

van 28 februari 2014 tot en met 10 maart 2014

• 11 Februari 2014 - 14:22

Frans&Mia Robben:

We wachten vol spanning om jullie weer te volgen.
    Veel succes met de voorbereidingen groetjes Frans&Mia Robben.

• 11 Februari 2014 - 15:56

Harriët Luiten:

Vanuit Curacao zal ik jullie reisverslag volgen!! Laat me ook weten hoe ik jullie zou kunnen helpen!!! Lieve groet!!

• 11 Februari 2014 - 19:50

Stefanie Peeters-Hodzelmans:

Hallo familie Van Thuijl,

Wat geweldig om te lezen dat jullie weer naar Haïti gaan. Ik heb de vorige keer vol bewondering jullie reisverslagen gelezen en zal dit nu ook weer gaan doen.

Ik wens jullie een heel mooie tijd en prachtige ervaringen toe! Veel plezier!

Groetjes Stefanie Peeters (oud-mentor Guy)

• 11 Februari 2014 - 20:40

Anita Geuze:

GEWELDIG!!!stiekum wel jalours....alvast een hele fijne reis gewenst!!!We gaan jullie zeker weer volgen!
    gr
    anita en rinus ,mathijs,meike,judith en peterson geuze

• 12 Februari 2014 - 08:32

Johan, Robertha En Franz Van Lierop-Stienen:

Hallo Fam. van Thuijl!!
    Wat geweldig dat jullie deze mooie emotionele reis weer gaan maken,
    we wensen jullie nog veel voorpret voordat jullie in het vliegtuig stappen!!
    Wij kijken uit naar jullie mooie verslagen en we wensen jullie een hele mooie
    tijd toe in Haíti!!Have fun!!

Heel veel lieve groetjes van Johan , Robertha en Franz van Lierop-Stienen!

• 13 Februari 2014 - 19:12

Emiel Marian And Kids:

Super dat jullie je fam. in haÏti weer gaan opzoeken. Wij wensen jullie veel plezier, en we zullen jullie zeker via de reisverslagen volgen.Geniet er van om deze reis weer te mogen beleven.

groetjes en een dikke kus voor jullie allemaal
    Emiel Marian and kids

• 15 Februari 2014 - 22:35

Mia :

Hallo Fam van Thuijl,Kelly en Willemien.

Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier met jullie Fam in Haiti.
    Ga jullie zeker volgen en een beetje meebeleven hoe het gaat .Have fun

Take Care Mia

• 15 Februari 2014 - 22:42

Theo En Rina De Graaf:

Hallo fam.van Thuijl,

Wij wensen jullie nog veel succes met de voorbereidingen van jullie reis naar Haiti.
    Super wat jullie doen!!!

Wij gaan jullie zeer zeker volgen.

Lieve groetjes van Theo en Rina

• 16 Februari 2014 - 19:31

Mia Vaessen Wulms:

zeker wil ik jullie volgen op jullie reis gr mia

• 17 Februari 2014 - 13:51

Henk :

maak er een mooie reis van samen ,want dit doe je niet elke dag hoor, enne kom terug he grt henk

• 20 Februari 2014 - 10:44

Saskia Seuren:

Lieve Familie,

Wij (Randy, Elisa en ik) willen jullie een fantastische reis toewensen. We gaan jullie zeker volgen!!
    Nog veel plezier met de voorbereidingen en GENIET! Laat even alle zorgen thuis voor wat ze zijn en maak er een mooie tijd van.
    Dikke knuffel Saskia
    oja en knipoogje van Randy en Elisa

• 24 Februari 2014 - 15:27

Agnes Smulders:

Hallo Guy en verder familie,

Wat geweldig dat jullie alweer naar Haïti kunnen gaan. Wat zal het fijn zijn om de familie daar weer te zien en te zien wat ze met al jullie hulp doen.
    Ik wens jullie succes met de voorbereidingen en een heel mooie reis!
    Hartelijke groeten,
    Agnes

• 24 Februari 2014 - 21:34

Petra André Andy Esmée:

Lieve allemaal, een hele goede reis. Super wat jullie doen. We gaan jullie zeker volgen. Dikke knuffel

• 27 Februari 2014 - 18:25

Kelly:

Lieverds,

Ik ben al dagen zo zenuwachtig. Mama en ik zijn er bijna klaar voor...de laatste dingen moeten nog gepakt worden. Super leuk dat vele mensen nog last minute een steentje hebben bijdrage voor Haïti. Dankjewel hiervoor! Mama en ik vinden het zo bijzonder dat we dit met jullie mogen mee maken.
    Super bedankt!!!!
    Tot morgen :)

Kusjes xxxx

• 01 Maart 2014 - 10:01

Heidi En Jan:

Hoi schatten, heel veel plezier in Haïti. Doe de familie de groetjes en geniet van elkaar. Groetjes en kusjes.

• 01 Maart 2014 - 17:12

Fam Spierings:

Hallo hier een bericht van de ouders van thijsje
    Heel veel succes gewenst met jullie reis

• 01 Maart 2014 - 17:38

Leonie:

Hoi lieve Maniella en familie. Ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben. Heel veel plezier in in Haïti.
    Groetjes,
    Leonie

• 01 Maart 2014 - 21:05

Frans&Mia Robben!!!:

Hey schatjes wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Haïti !!
    Dikke knuffel "Love You"!!!!!

• 02 Maart 2014 - 00:01

Vena En Jaap:

Lieve familie van Thuil, wij wensen jullie een goede tijd op Haiti samen met lieve Beaudet familie! Wij zullen jullie zeker volgen en natuurlijk aan jullie denken! Volgens de Haitiaanse president die wij ontmoette afgelopen dinsdag in Brussel, hij heeft gezegd als het waar is dat het nu veilig is op Haiti. Ik geloof ook wel dat het goed zal komen met jullie! Heel veel liefs en lieve groetjes aan jullie allemaal!! Xxxx Voor Maniela God zegen jullie allemaal !! Xx Vena

• 02 Maart 2014 - 00:02

Vena En Jaap: