Een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Een berichtje tussendoor

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

14 Februari 2013 | Haïti, Mirebalais

Mijn lieve opa is overleden!

Vanmorgen werden om half 4 gebeld.
We zijn heel erg verdrietig!! Een groep amerikanen , die hier ontwikkeling werk doen. Heeft samen met ons vanmorgen opa herdacht met mooie liederen. We hebben veel steun aan mijn familie, Vena en Ans.
We hopen dat ze het thuis zonder ons redden.
Iedereen is erg verdrietig.
Papa is vandaag heel stil en mama heel verdrietig
Ik had hem nog zo graag alle foto's laten zien en mijn verhalen willen vertellen
Opa sorry dat ik je niet heb kunnen vasthouden meer...
Ik hou van je.

• 14 Februari 2013 - 17:13

Harriët Luiten:

Gecondoleerd met jullie verlies. Wat vreselijk om tegelijk een nieuwe familie te ontmoeten en oude vertrouwde te verliezen!! Dit zal altijd een schaduw over jullie eerste bezoek aan de familie in Haïti heen werpen. En aan de andere kant de onmacht dat jullie niet bij vader/opa konden zijn!!!!! Echt heel naar allemaal!!! Heel veel sterkte!!!

• 14 Februari 2013 - 17:18

Agnes:

Lieve Guy en familie, wat verdrietig dat opa vannacht is overleden. Wat zullen jullie je ver weg voelen en lijfelijk zijn jullie dat ook, maar in gedachten zijn jullie dichtbij hem en jullie familie hier. Ik wens jullie heel veel sterkte met de tegenstrijdige gevoelens van zo'n mooie en warme ontmoetingen in Haiti en het verdriet om opa's heengaan in Nederland.
    Guy, opa zit in je hart en kijkt van 'ergens anders' mee naar jullie mooie reis, waar jullie zoveel goeie dingen doen. Hij is vast heel trots op je.

• 14 Februari 2013 - 17:40

Fam.meijer Terschelling:

Gecondoleerd met het verlies van jullie opa, vader en schoonvader. Wij denken aan jullie! Liefs van ons allen! Miranda

• 14 Februari 2013 - 17:48

Yvonne:

Oohh, wat een naar bericht! Gecondoleerd met het overlijden van opa Guy. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

• 14 Februari 2013 - 18:04

Sander Sabine Thym En Tess :

gecondoleerd en heel veel sterkte!!! x

• 14 Februari 2013 - 18:58

Mons En Diny:

lieve mensen. Elke tekst schiet te kort om te verwoorden hoe we met jullie meeleven.
    Je ouders verliezen is het breken van een lijntje, dat jou altijd een houvast bood.
    Het is je pap, schoonvader, opa etc.
    Onze gedachten gaan ook naar oma, die jullie nu vooral mist. Zij krijgt vast de kracht "van ergens " om met de mensen díe wèl bij haar zijn deze dagen door te komen.
    Met heel ons hart.
    Mons en Diny

• 14 Februari 2013 - 19:08

Carry Huijink:

Wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd met het verlies van jullie opa, vader, schoonvader. Heel veel sterkte toegewenst.

Danny, Carry, Wendy, Emilie en Venson Huijink

• 14 Februari 2013 - 19:12

Nelly Baijens:

Gecondoleerd met jullie grote verlies en ik wens jullie heel veel sterkte.

• 14 Februari 2013 - 19:43

Anita Geuze:

Lieve mensen ,ik zit hier met tranen in mijn ogen terwijl ik dit lees,wat zal dit moeilijk voor jullie zijn.Gecondoleerd en voor alle heel veel sterkte in Haiti en in Nederland

• 14 Februari 2013 - 20:01

Frans&Mia Robben:

Lieve Schatten daar in Haïtie, zover weg, en toch zo dichtbij, in gedachten!!!!
    Zo onwerkelijk en heftig, we wensen jullie heel veel sterkte, dikke knuffel van ons Frans&Mia en de kinderen XXXXXXX

• 14 Februari 2013 - 20:14

Robertha:

Lieve Guy, wat 'n naar bericht voor jullie allemaal.
    Gecondoleerd met het verlies van Opa en we wensen jullie
    heel veel sterkte.
    Heel veel grtjs van Johan, Robertha en Franz.

• 14 Februari 2013 - 20:41

Akira:

Lieve allemaal,

Gecondoleerd met het verlies van jullie opa, vader en schoonvader. Wat een hoogte- en dieptepunten aan emoties zullen deze dagen jullie hebben gebracht. We wensen jullie heel veel sterkte.

Dirk, Akira en Morris xxx

• 14 Februari 2013 - 21:12

Jesper Jacobs:

lieve Guy en familie,

Gecondoleerd en heel veel sterkte neefje, en ook voor de rest van de familie daar en natuurlijk ook voor degene in nederland.
    Een groot verlies wat nu niet gedeelt kan worden in Nederland. Maar ze weten allemaal dat jullie er aan denken.
    En ik vind het knap van je dat je dit bericht gemaakt hebt, erg mooi!
    Probeer er buiten het vervelende nieuws toch nog een paar mooie en onvergetelijke dagen van te maken.

Geef tante Gerrie maar een kus van mij. En een dikke knuffel voor jou en ome Manfred. En Maniella natuurlijk ook een dikke kus. X

• 14 Februari 2013 - 21:59

Peter En Margo:

Dat vreugde en verdriet zo samen moeten gaan.
    We leven met jullie mee.
    Opa heeft nu zijn rust, mooi dat jullie hem in Haiti kunnen herdenken.
    We gunnen jullie de komende dagen nog veel mooie momenten van saamhorigheid met de familie van Guy en Maniela.
    We zien jullie snel!
    Liefs,
    Peter en Margo

• 14 Februari 2013 - 22:32

Theo En Rina(opa En Oma Van Sten En Bjorn):

Hallo lieve luitjes,

Gecondoleerd met het verlies van jullie opa,vader en schoonvader.
    Wij wensen jullie allen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Groetjes van Theo en Rina

• 15 Februari 2013 - 08:14

Patricia:

Goh, wat moet ik nu weer zeggen??
    Dit raakt mij ook en jullie hadden nog wel gedacht dat opa er nog wel zou zijn na thuiskomst.
    Ik wens jullie heeel veel sterkte in het dragen van dit zware verlies en weet dat er hier mensen zijn in Weert die de liefde die jullie in je dragen gebruiken om een troost te zijn voor oma en de rest van de familie. Mogen alle mooie herinneringen jullie de kracht geven om ondanks het verdriet toch te kunnen genieten van jullie laatste dagen bij jouw familie Guy. Gerrie speciaal voor jou vanuit hier een hele dikke knuffel vol van liefde en ik denk aan je! Ook dit kun jij doorstaan xxx Love you all

• 15 Februari 2013 - 10:16

Desiree:

Lieve Guy, Manfred, Gerrie & Manièla,

Het is niet altijd mogelijk om te begrijpen waarom het leven doet wat het doet maar wij weten dat jullie niet iemand zijn die zich afwendt en de wereld voorbij laat gaan. Door jullie verhaal met anderen te delen krijg je wat je geeft ook terug en dat zie je wel aan de groep amerikanen die jullie opa/ (schoon)papa op een mooie manier herdenken door samen met jullie liederen te zingen. Dat moet toch een speciaal gevoel in jullie hebben opgeroepen! Jullie zijn een inspiratie voor velen en ook hier slaan jullie je doorheen. Wij hopen dat er betere dagen voor jullie komen. Met kracht en in de wetenschap dat opa/(schoon)papa een speciale plaats inneemt in jullie harten wensen wij jullie veel sterkte toe en weet dat wij aan jullie denken. Ook Jouri, Diyou en Noëlle heel veel sterkte!

Désirée, Roland & Julian

• 15 Februari 2013 - 10:47

Kelly En Familie:

Hoi lieverds,

Wat verschrikkelijk voor jullie. We leven met jullie mee.
    Diyou en Noelle zijn gisteravond even bij ons geweest. Dit was erg fijn. En ik kan jullie vertellen dat ze het super doen. Ze nemen de rol van Manfred op zich en regelen werkelijk alles. Ik heb hier zo veel respect voor. Het zijn zulke schatjes die elkaar steunen door dik en dun. Gerrie maak je maar niet te druk. Ik kan me voorstellen dat de onmacht vreselijk is voor jullie. Mooi dat jullie opa hebben herdacht in Haïti. Heel veel knuffels en kracht toegewenst voor jullie.
    Probeer buiten het verdriet nog te genieten van de mooie momenten en jullie familie.

Liefs xxx van Wil, Willemien, Nick en Kelly

• 15 Februari 2013 - 14:24

Marijke Zaalberg:

Jullie allemaal gecondoleerd met het overlijden van vader/opa. Heel erg triest dat dit juist nu gebeurd. Veel sterkte en liefs, Marijke

• 15 Februari 2013 - 16:01

Sanne:

Lieve familie.
    Heel veel sterkte met dit grote verlies. Mijn gedachte is bij jullie.
    Veel liefs sanne

• 15 Februari 2013 - 19:29

Familie Wienbeck:

Lieve allemaal.
    Gecondoleerd met dit verlies.....Wat zitten jullie in een achtbaan van gebeurtenissen en gevoelens...
    Wij denken aan jullie en hopen dat jullie alles een plaatsje kunnen geven.
    Lieve groetjes Patrick, Bianca, Demi, Laura en Sem

• 15 Februari 2013 - 21:32

Bas, Kiki En Kids:

Lieve familie,
    Wat een ontzettend naar bericht.
    Gecondoleerd met het overlijden van (schoon)papa en opa.
    Ik heb woensdag nog even met Diyou staan kletsen
    en zij vertelde dat het die dag juist wat beter met hem ging.
    Ik stond dan ook perplex toen Diyou donderdag
    een berichtje stuurde dat hij was overleden.
    Wat is dat snel gegaan. Wij vinden het echt verschrikkelijk voor jullie
    allemaal. Zo verdrietig en juist nu, nu jullie
    zo'n geweldige reis aan het maken zijn en
    zo ver weg zitten.

Wij wensen jullie heel veel sterkte.

Liefs, Bas, Kiki en kids

• 15 Februari 2013 - 22:33

Lilian:

Wat een verdrietig bericht.
    Weet dat we aan jullie denken en probeer kracht te vinden
    in de mooie herinneringen aan pap en opa om zo toch
    nog een mooie tijd te hebben daar.
    Veel sterkte.

Lilian, René, Dewy, Loys