Onderweg! - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Onderweg! - Reisverslag uit Dominica, Dominicaanse Republiek van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Onderweg!

Door: Diyou

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

09 Februari 2013 | Dominicaanse Republiek, Dominica

Hallo allemaal,

Inmiddels hebben we bericht ontvangen dat Mama,Papa, Guy en Maniela nog steeds onderweg zijn naar Haiti. Door een sneeuwstorm in New York konden ze geen vlucht krijgen naar Haiti. Na een heleboel geregel hebben ze na een nacht slapen een vlucht gepakt naar Dominicaans Republiek. Ook hier hebben ze een nacht geslapen en zijn vandaag met een touringcar op weg naar Haiti (Mirrebalais). We hoeven ons geen zorgen te maken. Alles is verder goed verlopen. Ook Maniela doet het erg goed en houd zich rustig!
Zodra ze zijn aangekomen nemen ze het blog van daaruit over!

Veel leesplezier en we houden jullie op de hoogte!
Groetjes Diyou

• 09 Februari 2013 - 16:33

Marijke Zaalberg:

Wat een pech een vliegtuig missen door te veel sneeuw in New York. De reis van de Dom. Rep. naar Haïti is een hele ervaring. Gelukkig is het de droge tijd, want bij de grens kan enorm veel water staan op de weg. Mocht je hen spreken wens hen een goede reis en een fijne tijd in Haïti. Ik blijf hen volgen, liefs, Marijke

• 09 Februari 2013 - 16:36

Agnes:

Hallo Guy,

Wat geweldig dat je weer naar Haiti gaat met Maniela en papa en mama. Wel pech met die sneeuwstorm en daardoor die vertraging, maar ja, je hebt straks wel weer wat extra's te vertellen, omdat je dit ook weer meegemaakt hebt. Ik hoop dat jullie inmiddels goed in Haiti aangekomen zijn, als jullie dit lezen en wens jullie een heel mooie tijd daar. Liefs, Agnes

• 09 Februari 2013 - 17:56

Heidi:

Jammer van het slechte weer in New York. Geniet van jullie tijd samen in Haiti. Heidi en Jan

• 09 Februari 2013 - 18:01

Yvonne:

Dat die sneeuwstorm er nu juist nu moest zijn... Maar.... via de Dominicaanse Republiek naar Haiti moet ook een hele belevenis zijn, dat is dan wel weer leuk. Ik hoop dat de rest van de reis nu voorspoedig gaat! Jullie hebben in ieder geval je privetolk bij je ;-)
    Groetjes,
    Yvonn

• 09 Februari 2013 - 18:29

Anita Geuze:

Fijn een bericht te horen!!Hopelijk zijn ze nu veilig in Haiti!!

• 09 Februari 2013 - 20:51

Akira:

Lieve Guy, Maniela, Manfred en Gerrie,

Balen dat jullie via een omweg naar Haïti moeten reizen. Maar met het weerzien van jullie dierbaren daar zal het vast en zeker snel vergeten zijn!
    Geniet van alles! We kunnen niet wachten om over jullie belevenissen te lezen en horen!

Liefs van ons en een hele dikke kus van Morris!

• 09 Februari 2013 - 21:12

Bas En Kiki :

Lieve familie,
    wat een pech allemaal.
    Goed te horen dat het ondanks alle tegenslag toch
    goed met jullie gaat. Wij wensen jullie een fantastisch reis toe.
    Veel liefs,

Bas, Kiki en kids

• 09 Februari 2013 - 22:45

Fam. Meijer - Terschelling:

Hallo lieve allemaal, wat is het lang geleden dat we elkaar hebben gesproken. Maar wat fijn om te lezen dat jullie naar Haiti zijn. Wij wensen jullie veel plezier en een fijne tijd met zijn allen. Wij blijven jullie volgen op jullie reis. Liefs van ns allemaal vAnaf Terschelling. Albert, Miranda, Kyra, Yannick, Tamara, Laura en Jean Jacques

• 09 Februari 2013 - 22:57

Bianca Wienbeck:

Hallo allemaal!
    Wat gaan jullie weer een avontuur tegemoet; geweldig! Hopelijk zijn jullie snel op plaats van bestemming en verloopt dan alles volgens plan. Wij vinden het leuk om jullie weer te kunnen volgen, geniet ervan! Groetjes familie Wienbeck

• 10 Februari 2013 - 09:49

Patricia Koole:

Goh, wat een pech dat het weer niet meezit deze keer.
    Het is écht een bende ja met die sneeuw in de States :(
    Maar goed, jullie hebben elkaar en ik wacht met smart op de verslagen xxx LYA

• 10 Februari 2013 - 11:18

Kelly En Familie:

Hoi Lieverds,

Gelukkig dat je jullie met een paar tegenslagen toch weer veilig in het bijzondere Haiti zijn.
    Ik hoorde van Diyou dat jullie Guy zijn familie al hebben mogen ontmoeten. Geef ze nog maar heel veel knuffels en kusjes van mij.
    Geniet ervan!

Dikke kus van ons

• 10 Februari 2013 - 14:19

Nicole:

Hey lieverds, een hele onderneming zo lees ik. Ik hoop dat alles goed gaar en dat jullie straks heerlijk kunnen genieten met en van elkaar. Geef ze maar een dikke kus van ons. Heel veel liefs voor jullie. xxxx

• 11 Februari 2013 - 18:11

Harriët Luiten:

Lieve allemaal,
    Nu pas lees ik over jullie reis!!! Wat spannend allemaal!!!!
    Jammer dat jullie over New York reisden en niet via Curaçao, want daar verblijf ik momenteel een paar weken!! Geniet ervan en maak veel foto's en filmpjes!! Ik zal jullie verslag volgen!!!
    Liefs, Harriët