Dag 6 - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

13 Februari 2013 | Haïti, Mirebalais

Vandaag is mama weer eens vroeg wakker en ik word wakker op de kamer van mijn broers. Na een lekker ontbijt hebben we mens erger je niet gespeeld. Daarna kwamen 4 tantes, één halfzusje en mijn oma van mijn vaders kant. Ze vertellen aan ons hoe papa Ernest eruitzag en hoe oud hij was en dat ik op hem lijk. We gaven ze koekjes en chocolade en binnen 10 seconden was het weg. Zo een honger!!! Een paar uur later gingen ze weer naar huis. We gaven ze wat geld en koekjes mee

Na de lunch gaat Vena de haren van Maniela doen.
Later kwam Rose-Andre ook nog even om 16:00. Ze kon niet eerder komen omdat er vechtpartijen in Port-au-Prince zijn.
Ze was ziek en moest erg hoesten mama heeft medicijnen voor haar gehaald en later ging het beter.
's avonds hebben we kennis leren maken met 3 professionele American Football spelers!!
Mama en ik hebben het blog nog bijgewerkt en even afwachten of we warm water hebben en anders koud douchen. Dit is Haïti!!!

Dankjewel lieve familie, vrienden en kennisen voor alle lieve berichtjes en dankjewel iedereen die een bijdrage heeft gegeven voor mijn familie.
Ze hebben het goed besteed en vandaag gaan we nog even met oma naar de dokter, want de suiker wil niet zakken.

p.s. Opa hoe gaat het met jou in het ziekenhuis?
Wil je op ons wachten? ik hou van jou!!! Guy xxx en ook voor oma

Opa en oma jacobs ik mis jullie xxx Guy

Lieve peet-tante ik hoop dat je ook een keer mee kan naar Haïti xxx Guy

  • 13 Februari 2013 - 13:40

    Patricia:

    Hoi Guy,
    ik heb vanochtend alle verslagen gelezen en foto's bekeken.
    Wat moet jij je een gelukkig mens voelen :) Ik ben zo blij voor je dat jullie dit samen mogen meemaken. Dat neemt NIEMAND je ooit weer af... Ook mijn gevoelens voor jullie kwamen omhoog vooral toen ik het verslag las van je oma die suiker heeft en mama die haar hielp. Volgens mij heb jij (net als ik ;) de allerliefste moeder van de heeeele wereld. Bovendien mag jij zeggen dat je twee moeders hebt en dat is zo bijzonder. Ik hou van jullie xxx groetjes Patricia, Peter, Xander & Merlijn

  • 13 Februari 2013 - 18:25

    Anita Geuze:

    wederom bijzonder en wat een prachtige foto's.zo bijzonder Guy,jij bent bij zoveel mensen geliefd!

  • 13 Februari 2013 - 18:29

    Kelly:

    Hoi lieverds,

    Een heel kort berichtje van mij. Wat een mooie foto's weer.
    Wat leuk dat ze Maniela haar haren hebben gedaan. Ik ben benieuwd naar alle verhalen, jullie maken zo te lezen en zien weer genoeg mee.
    Ik denk aan jullie.
    Veel plezier!!!! Maak er een onvergetlijke reis van.

    Kusjes x

  • 13 Februari 2013 - 21:00

    Jolanda Arink:

    Hoi,
    Ik ben de (over) buurvrouw van Vena en lees jullie verslag en ben er ontroerd van.
    Ook ik wens jullie een onvergetelijke ervaring en alle liefde van de wereld.
    lieve groet Jolanda

  • 13 Februari 2013 - 23:18

    Agnes:

    Lieve Guy en familie, Wat een bijzondere reis weer, wat een bijzondere ervaringen. Ben ontroerd door wat ik lees. Het is zo bijzonder allemaal. Ik heb het eerder gezegd, Guy, wie jou als vriend, broer of zoon heeft, mag zich gelukkig prijzen. Fantastisch dat jij dit mee mag maken, dat jullie dit allemaal mogen meemaken, ik gun het het jullie van harte.
    Groeten aan allemaal, Agnes

  • 14 Februari 2013 - 10:03

    Sanne:

    Lieve allemaal.
    Wat een mooie reisverslagen en foto's hebben jullie kunnen maken. Ik heb met veel emotie zitten lezen. Hele fijne dagen nog gewenst voor jullie, en voor jou Gerrie speciaal een dikke kus.

    Veel liefs Sanne.

  • 14 Februari 2013 - 10:44

    Kelly:

    He lieverds,

    We leven met jullie mee vanuit Nederland. Ik weet zeker dat als opa had kunnen wachten hij op jullie had gewacht. Hij heeft gestreden. Heel veel sterkte!!!

    Lieve Guy ik hoop ook dat ik een keer mee kan.Nu ik deze foto's allemaal zie wil je moeder en familie heel graag ontmoeten. Heel erg lief je berichtje. Hou van je x

    We denken aan jullie.

    Liefs xxx

  • 14 Februari 2013 - 13:27

    Nicole:

    Lieverds, in gedachte bij jullie. Wat zal het nu moeilijk zijn. Heel veel liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guy en Maniela

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 90723

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Familie reis Haiti 2015

28 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Familie reis Haiti 2014

07 Februari 2013 - 16 Februari 2013

Familie bezoek Haiti 2013

06 Maart 2011 - 15 Maart 2011

Rootsreis

Landen bezocht: