Dag 7 woensdag - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 7 woensdag - Reisverslag uit Mirebalais, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 7 woensdag

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

14 Februari 2013 | Haïti, Mirebalais

Woensdag was ook weer een mooie.
Gisteren is er nog meer familie gekomen een oom en nog wat tantes.
Oma is naar een dokter toe gegaan en daarna naar huis.
Mama heeft ze geld gegeven om naar de dokter te gaan.
Wat grappig is, oma zat ineens in een struik te plassen omdat ze niet begreep dat hier een wc is. mama wees haar de wc op onze kamer en daarna ging ze gewoon op bed liggen om een dutje te doen.

Later zijn we naar de kracht centrale van Haïti geweest, namelijk een stuwdam. (Ik werd weer eens gek van de muggen vliegen en wespen)
We hebben hele mooie foto's en film gemaakt. Later zijn we nog naar de markt geweest. Mama mama zat achtter in de Pick-up met mij en maniela te wachten. Er stonden twee vrouwen mama een kwartier van dichtbij aan te kijken ofdat ze een atractie was!!!!!
We hebben 2 mooie schilderijen gekocht en Papa moest weer voor zwager spelen om Vena te beschermen!!!!!!!!

Noëlle en Diyou hebben gebeld en verteld dat ze ons erg miste nu opa zo ziek is!!!! Mama vind het heel erg.

Ik heb 's avonds nog een kaart spelletje te gedaan met een groep amerikanen

• 14 Februari 2013 - 16:07

Anita Geuze:

zo dubbel,geloof dat mama hier de familie nu erg mist.Zo dubbel,wanneer komen jullie weer naar huis?
    wens jullie het allerbeste!!!

• 14 Februari 2013 - 16:16

Kelly:

He Guy,

Wat een avontuur zeg!!! Heel erg bijzonder om je zo over je familie te horen praten.
    Ik denk dat het weer heel erg wennen is als jullie weer terug in Nederland zijn.
    Doe daar nog maar heel veel goed werk en GENIET van de tijd met je Haïti familie.
    Groetjes en knuffels voor iedereen!!!

Dikke kus xxx