Dag 2 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Diyou en Noelle

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

08 Maart 2011 | Haïti, Port-au-Prince

Dag 2: Deel 1
Gisteravond wilde we ons lekker gaan douchen maar toen hoorden we dat ze hier geen warm water hebben. Dus we gingen lekker fris naar bed na een koude douche.
Vanmorgen om half 4 stonden we al klaarwakker langs ons bed. Een heel aantal hanen en kippen hebben ervoor gezorgd dat we bijna niet hebben geslapen.
Als het aan ons ligt eten we vandaag kippensoep ; )

Om ongeveer 9 uur (lokale tijd) zal de familie van Guy op bezoek komen. We hebben de hele dag de tijd om ze te leren kennen. Cecile had ons al aangegeven dat ze de hele familie zouden meenemen.
We hebben er heel erg veel zin in!
Zometeen krijgen we een ontbijtje.
We proberen zo snel mogelijk deel 2 van deze mooie dag op de website te zetten!

Liefs Noelle en Diyou

• 08 Maart 2011 - 13:45

Kelly:

haha lekker een koude douche. Ik zou dan 's morgens in de douche gaan. Ben je meteen wakker. Maar aangezien jullie hanen hebben die jullie wakker houden is dat ook niet echt nodig.
    Ik vind het echt super dat jullie deze site zo goed bij houden. Knap werk meiden! Ik denk veel aan je jullie en ik probeer een paar keer per dag op de site te kijken. Zo kan ik jullie goed volgen :) Heel veel kracht allemaal en Guy veel succes met het voorbereiden op de ontmoeting. Laat het maar over je heen komen. Je moeder, broers en zus zullen zo blij en emotioneel zijn om je te zien.

Geniet ervan schatjes!

xxx

• 08 Maart 2011 - 13:49

Kelly:

Btw, wat grappig die foto's. De eerste keer dat ik Guy en Maniela moest zoeken haha. Ze hebben echt dezelfde kleur en uiterlijk. Duidelijk te zien dat hun roots uit Haiti komen. Mooie kinderen...zo lief!

xxx

• 08 Maart 2011 - 13:58

Ton:

Wat zijn jullie haatdragend zeg, melden de kippen dat ze een eitje bij het ontbijtje hebben, draaien ze gelijk de soep in.

• 08 Maart 2011 - 14:07

Anita Geuze:

ha ha,julie mochten tenminste douchen...wij 1 keer in de week..dus kwamen lekker stinky stinky op schiphol aan hahah en kippensoep heeeeeeerlijk!!
    Veel plezier vandaag,hoop dat de ontmoeting onvergetelijk is geweest!!!!
    liefs uit Heel van de geusjes

• 08 Maart 2011 - 14:21

Fleurtje:

geniet van je kippensoep. XD srry niet van de kippensoep maar van de dag.

xx Fleur

• 08 Maart 2011 - 15:22

Gerian:

Oe, spannend allemaal. Ben heel benieuwd wat de dag jullie brengt en hoe de ontmoeting met Guys familie gaat! Heel veel plezier en ook sterkte misschien. Kijk uit naar jullie volgende verhalen.

Veel groetjes aan iedereen!

Liefs,

Gerian

• 08 Maart 2011 - 16:07

Mia Robben!!!:

Dit word een héle speciale dag voor ons guy'tje!!!
    Heel veel indrukken die jullie krijgen te verwerken.
    Ons kaarsje blijft hier branden, heel veel sterkte en geniet van deze dag, en een extra hug voor guy.
    dikke kus van Frans&Mia!!!!!

• 08 Maart 2011 - 16:13

Fransje:

Ben benieuwd naar deel 2.. veel succes!!. liefs fransje

• 08 Maart 2011 - 16:43

Simone:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Leuk om die verslagen te lezen.
    Vandaag een mooie, indukwekkende dag! Heel veel succes vandaag. Ben benieuwd naar deel 2 van dit verslag.

Mooie foto´s trouwens!

Liefs, x Simone

• 09 Maart 2011 - 10:41

Kimberly:

En... hoe was de kippensoep? :P