Dag 6 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Guy en Maniela Thuijl - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Diyou

Blijf op de hoogte en volg Guy en Maniela

06 Maart 2014 | Haïti, Port-au-Prince

Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat Guy voor het eerst zijn mama weer zag...
Vanmorgen kwam de familie naar beneden in mooie kleding. Ook zij wisten dat het vandaag een speciale dag was.

Francois is op dit moment naar het Hospital. We wachten vol spanning af. Later meer hierover!

Lieve mensen,
Bedankt voor jullie geweldige donaties!!!
We zijn onder de indruk van de lieve mensen om ons heen.

  • 06 Maart 2014 - 16:57

    Anita Geuze:

    zooooooooo speciaal!!!Ben benieuwd naar de diagnose van lieve Francois....konden we hem maar adopteren!

  • 06 Maart 2014 - 17:15

    Mia :

    Hallo Allemaal.Geniet nog van alles en iedereen en hopen maar dat alles goed is met Francois.
    Kelly het komt heus wel goed,Allemaal lieve mensen die wat doneren voor de toekomst van Francois.
    Groetjes Mia

  • 06 Maart 2014 - 20:05

    Patrick, Bianca, Demi, Laura En Sem:

    Hallo fam. van Thuijl,
    Wat een indrukwekkende, ontroerende verhalen weer...Geen woorden voor wat jullie daar allemaal mee maken....Hopelijk laten jullie Francois met een gerust hart achter en krijgen jullie alles wat jullie willen en kunnen regelen voor hem, ook klaar. Wij hebben ons steentje bij gedragen, succes toppertjes!!!
    Liefs Patrick, Bianca, Demi, Laura en Sem

  • 06 Maart 2014 - 21:57

    Betsy:

    Lieve mensen,

    Met tranen in mijn ogen heb ik net de verslagen gelezen en de foto's bekeken.
    Hoezo engelen bestaan niet?! Ik ken er toch echt een stel, momenteel zitten ze in Haiti.....
    Diyou, bij al het leed zijn jouw verslagen, zalf voor de ziel.
    Graag wil ik een bijdrage leveren voor jullie nieuwe familielid, ik vind dit buitengwewoon mooi dat jullie Francois hebben gevonden, je weet, toeval bestaat niet..... Het is net zoals bij mij met de zwervertjes, ze komen gewoon op je pad. Een onzichtbare hand leidt ze naar jou, denk ik wel eens of brengt ze in elk geval in jouw blikveld.
    Kippenvel bezorgen me deze gebeurtenissen!

    Vanmorgen ben ik bij oma en opa gaan koffiedrinken, dat was even heel gezellig!
    Schatten van mensen!
    Die twee dubbelgepuntmutste joekeltjes maken het prima, oma en opa zorgen er goed voor, maar dat kan ook niet anders weet ik inmiddels, want dat goed voor iemand zorgen zit gewoon aan beide zijden in de familie......
    Ga nog even door met vooral genieten van al die prachtige en positieve eneregie die je elkaar nu in overvloed kunt geven en van alle mooie dingen om je heen.

    Allemaal een dikke knuffel (ook de 8 katjes Fransje...) en tot gauw!
    Veel liefs!
    Betsy

  • 06 Maart 2014 - 23:05

    Karlijn:

    Wauwie wat een topverhalen!!
    En wat ben ik ontzettend trots op jullie.
    Wat super om te zien hoe jullie Francois hebben geholpen en wat een mooie foto's van de familie van Guy en van Maniela.
    Hopelijk komt er goed nieuws voor Francois :)

    Geniet er nog van daar!
    En Diyou: een begin van je droom is al waargemaakt..
    xxxxxxxx

  • 06 Maart 2014 - 23:12

    Frans&Mia Robben:

    Even een reactie op het berichtje van Betsy, dit heb ik ook met tranen in mijn ogen gelezen.
    Zo mooi verwoord!!! lief geweldig mens!!!
    En voor de familie proficiat met deze speciale dag, mooie foto heel samen.
    We hopen ook op een goede uitslag voor Francois , Dikke knuffel XXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guy en Maniela

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 90694

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Familie reis Haiti 2015

28 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Familie reis Haiti 2014

07 Februari 2013 - 16 Februari 2013

Familie bezoek Haiti 2013

06 Maart 2011 - 15 Maart 2011

Rootsreis

Landen bezocht: